środa, 12 grudnia 2012

# 18. Wszyscy

1.George.

Grasz z [i.t.p] w pytania.Właśnie ona zadaje ci 10 pytań.
-Ulubiona bajka ?
-Ciekawski George
-Jak nazwiesz swoje zwierzątko ?
-George
-Ulubione imie męskie ?
-George
-Ulubione imię damskie ?
-Georgina
-Kogo wziełabyś ze sobą gdybyś mogła lecieć w kosmos ?
-Georga
-Jak miło...Jaki film oglądałaś ostatnio ?
-George prosto z drzewa
- Ulubiona marka ?
-George
-Czemu na każde pytanie odpowiadasz George ?
-Bo go kocham - zaśmiałaś się
-Też cię kocham [t.i.] ! - powiedział George wchodząc do pokoju


2.JJ

-Nie - powiedziałaś
-Ale proszę - błagał JJ
-Nie - byłaś nie ugięta
-Błaaagam !
-Nadal nie !
-Ale ja tak ładnie cię proszę !
-Nie JJ ! To moje ostatnie słowo
-Proszę [t.i.] ! - zrobił minę szczeniaczka
-JJ nie kupię ci konia,żebyś na nim wjeżdżał na koncert !
-Ale przecież grzeczny jestem cały czas !
-Mikołaja poproś !
-Już pisałem list ... nie odpowiedział

3.Jaymi

-Kochanie ...-zaczął Jaymi
-Tak ?
-Czy nasi sąsiedzi mają jakieś zwierzęta ?
-Tak mają jakieś a co ?
-A wiesz może czy mają kozy ?
-Chyba tak , czemu pytasz ?
-Bo jakaś koza właśnie stoi w salonie i wyżera mi bokserki z szafki



4.Josh
 
Oglądałaś z Joshem serial.Właśnie na ekranie pojawił się twój ulubiony aktor.
-Co ty widzisz w tym aktorze ? - spytał lekko oburzony
-Ma ładny głos ... - postanowiłaś go wkurzyć
-Ja nie mam ?!
-Ma ładną fryzurę...
-A moja jest brzydka ?!
-Ma fajny styl ...
-Ja niby nie ?!
-Ma piękne niebieskie oczy ...
-Kurwa,a moje to piękne nie są ?! FOCH ! (bez skojarzeń Gosia i Matra :p )
-Wiesz,za co go tak lubię ? - spytałaś
-No za co ?! - powiedział wkurzony
-Bo mi przypomina ciebie - uśmiechnęłaś się
-Aww - nagle cała złość mu minęła

_______
Takie tam krótkie imaginy o całym UJ.Jeśli chcecie,żebyśmy pisały takie to napiszcie to w komentarzu :)
K.

2 komentarze: