czwartek, 8 listopada 2012

#8. Jaymi

 [i.t.z.] - imię twojej znajomej

Z uśmiechem na twarzy oglądałaś album ze zdjęciami z dzieciństwa. Na każdym byłaś ze swoim przyjacielem Jaymim. Jako,że mieszkał naprzeciwko cały czas spędzaliście razem do niedawna. On wyjechał,a ty zostałaś sama. Miałaś wprawdzie kilkoro przyjaciół, ale nie nadawaliście na tych samych falach. Oczywiście wychodziłaś czasami z nimi gdzieś, żeby nie wyjść na samotnika. Jednak w środku byłaś ciągle rozbita. Dzisiaj wyszłaś z "przyjaciółmi" na imprezę. Ubrałaś się w to i wyszłaś z domu.Dojście na dyskotekę zajęło ci niecałe 10 minut.Twoi znajomi już tam byli.Uśmiechnęłaś się nie szczerze i podeszłaś do ich stolika.
-Długo już tu jesteście ? - spytałaś
-Od 30 minut , wystarczająco żeby [i.t.z.] znalazła sobie faceta - powiedział jeden z twoich znajomych
-Idę się napić - szepnełaś i poszłaś do baru
Zamówiłaś sobie drinka.Piłaś go powoli przy barze,gdy nagle zobaczyłaś [i.t.z.] flirtującą z jakimś chłopakiem.Zaśmiałaś się. "Kto jest taki głupi,że poleciał na jej dziecinną gadkę ?" pomyślałaś i uśmiechnełaś się do siebie.
-Hej [t.i.] ! - zawołała i przybiegła do ciebie
-Hej - obdarzyłaś ją kolejnym nie szczerym uśmiechem - Widzę,że już kogoś znalazłaś
-Tak i jest mega słodki - zaśmiała się sztucznie - Przedstawię was !
Nie zdążyłaś zaprotestować,a ona już pobiegła.Kończąc drinka czekałaś na nich.
-[t.i] to właśnie on ! - zaświergotała - poznaj Jaymiego !
Wytrzeszczyłaś oczy na chłopaka.Twój przyjaciel stał przed tobą i był równie zdziwiony jak ty.
-O mój boże [i.t.z.] ! Zapomniałam,że jutro jadę do babci.Wiesz w środku nocy,lepiej już pójdę - posłałaś jej przepraszające spojrzenie i wyszłaś.
No pięknie ! Jaymie wrócił i nawet się nie przywitał.Miałaś ochotę płakać,ale stwierdziłaś że nie byłoby dobrze żeby ktoś cię zobaczył w takim stanie.Pobiegłaś do domu.Na szczęście nikogo nie było.Oparłaś się o drzwi i zaczęłaś płakać.Ktoś zapukał,ale ty nie chciałaś otworzyć.Podejrzewałaś,że to Jaymie.
-Proszę cię [t.i.] otwórz i porozmawiajmy - powiedział przez drzwi
Uchyliłaś je.
-O czym chcesz rozmawiać ?! O tym,że wyjechałeś i nie odzywałeś się ?! A może o tym,że zamiast przywitać się ze starą znajomą poszedłeś na dyskotekę ?!
-[t.i] mogę to wyjaśnić. Proszę daj mi szanse
-Nie !
Zamknęłaś mu drzwi przed nosem.Pobiegłaś do pokoju i rozpłakałaś się.
*Kilka dni później*
Dręczyły cię wyrzuty sumienia,że tak go potraktowałaś.Nie mogłaś się do niego dodzwonić przez ostatnie dni.Dzisiaj postanowiłaś odwiedzić wasze ulubione miejsce w parku.Usiadłaś na ławce nad jeziorkiem i patrzyłaś na ptaki.Nie wiesz ile tak siedziałaś,z oczy płynęły ci łzy rozmazując makijaż.
-Mogę się dosiąść ? - usłyszałaś za sobą głos
Kiwnęłaś głową na 'tak' i obok ciebie usiadł Jaymi.
-Możemy w końcu porozmawiać ?
Znowu kiwnęłaś głową nawet na niego nie patrząc.
-Przepraszam na prawdę przepraszam za to,że się nie odzywałem byłem głupcem.Powinienem był coś powiedzieć.Musiałem pojechać do cioci,która poważnie zachorowała i nie było czasu żeby podejść i ci powiedzieć o co chodzi.Potem było takie zamieszanie,że nie mogłem nawet zadzwonić czy napisać.Później nie wiedziałem czy chciałabyś ze mną gadać.Miałem przyjść do ciebie od razu,ale spanikowałem więc poszedłem na kilka drinków.-westchnął-Proszę powiedz coś
Spojrzałaś na niego i wzięłaś głęboki oddech.
-Tego wieczoru chciałam ci coś powiedzieć.Przygotowywałam się do tego miesiącami.Kiedy w końcu wyszłam z domu zauważyłam,że pakujecie się do auta i odjeżdżacie.
-Co chciałaś mi powiedzieć ?
-Że się w tobie zakochałam,ale to nie ma znaczenia ...
-Ma znaczenie [t.i]  ! Jeśli ciągle czujesz to samo
-Co z tego ? Ty masz [i.t.z.] !
-To był tylko flirt i to z jej strony ja od początku chciałem ją spławić.- spojrzał ci prosto w oczy - zależy mi na tobie
Zamknęłaś oczy.Nie wiedziałaś co powiedzieć.Jaymi przygarnął cię do siebie i przytulił.
-Zostanę jeśli dasz mi szansę - szepnął ci do ucha
-Zostań - szepnęłaś i wtuliłaś się w niego
________________
Kolejny z Hensley'em :)
Mam nadzieje,że się podoba

2 komentarze:

  1. Ja cie ukatrupię !! Wyszedł ci bardziej beznadziejny ?!!!! Weź się lecz, jest świetny. Kocham go jest taki słodki, jak i sam Jaymi xd
    Masz przestać gadać głupoty, że nie umiesz pisać jasne ??!!

    OdpowiedzUsuń
  2. awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww <3 jaki kochany ! jeeeeeejuuuuuuu <3 <3 <3 chce wiecej <3

    OdpowiedzUsuń